İletişim Bilgileri

Süreçleriniz Dijitalleşsin, İşleriniz Hızlansın!

KEPSİS e-dönüşüm hizmetleriyle dijitalleşin; iş süreçlerinizden ve insan kaynağınızdan maksimum fayda sağlayın.

Neden KEPSİS?

Tüm E-Dönüşüm
İhtiyaçlarınız İçin

Daha Fazla Bilgi

Masraflarınızdan Tasarruf Edin!

İşleriniz dijitalleştikçe hem zamandan hem de lojistik ve idari maliyetlerden tasarruf edin.

Doğa Dostu Uygulamalarla Geleceği Koruyun

KEPSİS ile tasarruf ettiğiniz kağıtlarla milyonlarca ağacı koruyun. E-dönüşümle doğaya katkı sağlayın.

Türkiye’nin Güven Kurumunu Seçin

BTK ve GİB tarafından yetkilendirilmiş hizmetler ile KEPSİS te verileriniz güvenli ellerde.

E-Dönüşümle
10 X Verim
Sizin İçin Çözümler

Her İhtiyaca Uygun E-Dönüşüm Çözümleri

İlgi Çekici

Projeler

Otoyol şirketleri tarafından araç sahiplerine yapılan ihlalli geçiş bildirimleri geleneksel yöntemler yerine KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) ile dijital ortamda gerçekleştirilerek; kâğıt, baskı, toner, kargo, posta ve iş gücü gibi maliyetlerden %96 oranında tasarruf sağlanıyor. İnovatif ve çevre dostu bir yaklaşımla hayata geçirilen proje kapsamında, Merkezi KEP Rehberi üzerinden araç sahiplerinin KEP adresleri tespit edilerek, ihlalli geçiş bildirimleri dakikalar içinde güvenli ve yasal bir şekilde muhatabına iletilebiliyor.

Özel Hayat Hastanesi’nin insan kaynakları süreçlerini dijital ortama taşıyarak önemli bir projeye imza attık. Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) altyapısıyla entegre edilen bu özel çözüm sayesinde, hastane bünyesindeki tüm çalışanların evrak yönetimi artık yasal, güvenli ve dijital bir zeminde yürütülüyor. Evrak süreçlerinin KEP üzerinden yönetilmesiyle, hem zaman tasarrufu sağlandı hem de resmi işlemlerde tam uyumluluk elde edildi. Bu başarılı entegrasyon, Kepsisi’nin dijital belge yönetimi konusundaki uzmanlığını ve kurumlara özel çözümler üretme kabiliyetini bir kez daha ortaya koydu.

SSS Görseli

Yardıma mı İhtiyacınız Var?
Buradan Başlayın.

Destek Hattı

0 542 561 24 65

KEP iletisi gönderebilmeniz için e-İmzanız olması gerekmektedir ve e-İmza kurulumlarınızın bilgisayarınızda yapılmış olması gereklidir. KEP adresinize “e-İmza ile Giriş” seçeneğinden, “TC kimlik” numaranız ile giriş yapın. Karşınıza gelecek olan işlem kodunu Türkkep e-imza Uygulaması’na yazdıktan sonra e-İmza PIN kodunuzu girerek giriş sağlayınız. Giriş yaptıktan sonra “Posta kutusu”na tıklayarak “İleti gönder” bölümüne geldiğinizde ilgili alanları doldurarak ve varsa ekli dosyanızı da ekledikten sonra “İmzala ve Gönder” seçeneğiyle ileti gönderimini sağlayabilirsiniz.

KEPSİS, KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) hizmetlerini sunan bir dijital platformdur. Kullanıcılarına yasal geçerliliğe sahip, zaman damgalı ve çift taraflı olarak delil niteliği taşıyan elektronik posta hizmeti sunar.

KEP hizmeti ile kurumlar ve bireyler; fatura, ihtarname, sözleşme gibi önemli belgeleri dijital ortamda, yasal delil bırakacak şekilde gönderebilir ve alabilir.

KEP adresi almak için kepsis.com.tr adresinden başvuru formunu doldurarak kimlik ve gerekli belgelerle birlikte başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.

Tüm gerçek ve tüzel kişiler (vatandaşlar, şirketler, kamu kurumları vb.) KEP adresi edinebilir.

Evet. KEP sisteminden gönderilen e-postalar 5070 sayılı Elektronik İmza Kanunu ve ilgili yönetmeliklere uygun şekilde yasal delil niteliği taşır.

Blog

Yardımcı Makaleler

Geleceği Birlikte İnşa Edelim.